RSS
Afbeelding

(wereld)Beeldanalyze

11 Jan

Wereldbeelden

 
4 reacties

Geplaatst door op 11 januari 2016 in Gedichten

 

Tags: , , , , , , ,

4 Reacties op “(wereld)Beeldanalyze

  1. fietszwerver

    11 januari 2016 at 15:35

    toch heb ik wel eens overwogen om te zien of ik het kan krijgen , om op eenzame lange wandelingen mee te nemen

    Liked by 1 persoon

     
    • eltjedoddema

      11 januari 2016 at 15:53

      t Is zörgelk as t neudzoakelk is.

      Liked by 1 persoon

       
      • fietszwerver

        11 januari 2016 at 16:18

        nog niet zo ver gekomen , maar er zijn momenten geweest dat ik dacht , ja en wat als
        ook toen ik nog werkte en vaak met de laatst trein thuis kwam , diep in de nacht en dan op het stationnetje van die hangjongeren aantrof , ik klop het af , en ja wat je zegt zorgelijk als het noodzakelijk is

        Like

         
      • eltjedoddema

        11 januari 2016 at 16:25

        Wat dat betreft zitten we in n negatieve spiroal..

        Like

         

Geef een reactie

 
