RSS
Afbeelding

Slow down

14 Mei

Slow down

 
7 reacties

Geplaatst door op 14 mei 2016 in Eltje Doddema

 

Tags: , , ,

7 Reacties op “Slow down

  1. Rob Alberts

    14 mei 2016 at 18:41

    Ik begrijp dat we ook na de finale nog vaker van Slow down Bob zullen horen?
    Eerder wist ik niets van het bestaan van deze slome bob …..

    Vrolijke groet,

    Liked by 2 people

     
  2. fietszwerver

    14 mei 2016 at 18:41

    ik heb totaal niks met dat hele gebeuren
    dat rustig aan doen met dat hele gebeuren rond de internet en weet ik wa voor gekte , ja zie ik wel zitten
    ik genoot vandaag de rust op het Grote Rivieren pad , heerlijk

    Liked by 2 people

     
  3. fietszwerver

    14 mei 2016 at 19:18

    hij schijnt over groot ouders te hebben welke uit mijn geliefde Makkum komen 😉

    Liked by 2 people

     
  4. fietszwerver

    14 mei 2016 at 20:48

    nee geen familie 😉

    Liked by 2 people

     

Geef een reactie

 
